2006-07-07
今朝返到去上禮堂睇"極地雪犬".........之後小息............./.\ 再上禮堂聽講座,玩我地又話走又唔俾我地走,悶=.=之後排隊走得~~~~ 放左同岑,wing yan,kaikai去台竹食,食完去阿岑屋企,打牌,睇電視........ 7點半到走人lu..... 返到屋企食飯......
今朝返到去上禮堂睇"極地雪犬".........之後小息............./.\
再上禮堂聽講座,玩我地又話走又唔俾我地走,悶=.=之後排隊走得~~~~
放左同岑,wing yan,kaikai去台竹食,食完去阿岑屋企,打牌,睇電視........
7點半到走人lu.....
返到屋企食飯......
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]