2006-07-09
今朝好嘈,落雨,煩....cici又走左出去,返到黎濕哂/.\"you make me crazy 之後訓過,點知訓唔著,起身打機,睇電視~~~ 12點半媽咪起身,佢要出去,夜晚又要返工.....日抖細佬先返黎,琴晚又唔知死左邊。挑,唔關我事!!!!!! 夜晚,唔叉知佢仲想訓幾q耐,自己食野先,廢事理佢。hee....洩抵係佢,ka 聽朝4C班要返9點半,唔該...行開
今朝好嘈,落雨,煩....cici又走左出去,返到黎濕哂/.\"you make me crazy
之後訓過,點知訓唔著,起身打機,睇電視~~~
12點半媽咪起身,佢要出去,夜晚又要返工.....日抖細佬先返黎,琴晚又唔知死左邊。挑,唔關我事!!!!!!
夜晚,唔叉知佢仲想訓幾q耐,自己食野先,廢事理佢。hee....洩抵係佢,ka
聽朝4C班要返9點半,唔該...行開
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]