註冊日...........
今朝搭輕鐵返學,返去註冊,第一個走得,冇走到等kaki~~岑又唔知醒=.= 之後同kaki去左act室,冇耐去台竹食野,食完kaki返屋企,我就返學校等miss ko........ 等左個半鍾,又熱成個人火都黎埋/.\ 之後返屋企訓覺,訓訓訓....岑打黎,heehee....... 之後訓唔返,打機咁~~~今日好早食飯,阿媽又夜d返=.= 差唔多仲有5個鐘
今朝搭輕鐵返學,返去註冊,第一個走得,冇走到等kaki~~岑又唔知醒=.=
之後同kaki去左act室,冇耐去台竹食野,食完kaki返屋企,我就返學校等miss ko........
等左個半鍾,又熱成個人火都黎埋/.\
之後返屋企訓覺,訓訓訓....岑打黎,heehee.......
之後訓唔返,打機咁~~~今日好早食飯,阿媽又夜d返=.=
差唔多仲有5個鐘
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]