.....................
今朝11點起身,隻腳都好番d,冇咁瞳,d力仲未完全用到,唔識用力=-= 之後阿媒12點幾出去買野食俾我^^ 食完又作下文咁,作整1篇^^ 之後訓下,睇電視,行下企下,郁下隻腳咁....... 行都有d難,so呢3日唔番喇~~~一好番一定返學ge^^ 打波冇望喇,要快d好番一定要
今朝11點起身,隻腳都好番d,冇咁瞳,d力仲未完全用到,唔識用力=-=
之後阿媒12點幾出去買野食俾我^^
食完又作下文咁,作整1篇^^
之後訓下,睇電視,行下企下,郁下隻腳咁.......
行都有d難,so呢3日唔番喇~~~一好番一定返學ge^^
打波冇望喇,要快d好番一定要
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]