^^
呢幾晚都訓得唔舒服....腳ge關係吧~.~"""今朝10點就起身=-=訓唔番><" 4點幾lo,彩娟,kwan,可欣黎我屋企,哈....有3set多多飲,哈........ 夜晚阿媽煮飯,好耐冇食過咁^^ 好憎自己,隻腳腫左點解就係要整親點解呀!!!!好辛苦,我唔要我受夠喇...好煩呀要快d好返一定要
呢幾晚都訓得唔舒服....腳ge關係吧~.~"""今朝10點就起身=-=訓唔番><"
4點幾lo,彩娟,kwan,可欣黎我屋企,哈....有3set多多飲,哈........
夜晚阿媽煮飯,好耐冇食過咁^^
好憎自己,隻腳腫左點解就係要整親點解呀!!!!好辛苦,我唔要我受夠喇...好煩呀要快d好返一定要
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]