2006-08-04
今朝就好似10點幾起左身...11點媽同細佬都醒左咁就早d行出去食野~~ 坐車出何福堂食...之後差唔多12點5就去做身份證..去到兩個表妹都走得lu~~ 整完搵返佢地去市中心行,,阿媽打波唔係到...我地去華都飲茶...飲完落鋪頭,,,有客就同表妹唱k。。 之後阿媽call就搭的走lu..... 返到屋企d人都未返,,得細佬一個=-= 今晚老豆返唔怪得啦~~ 今日冇去做物理治療
今朝就好似10點幾起左身...11點媽同細佬都醒左咁就早d行出去食野~~
坐車出何福堂食...之後差唔多12點5就去做身份證..去到兩個表妹都走得lu~~
整完搵返佢地去市中心行,,阿媽打波唔係到...我地去華都飲茶...飲完落鋪頭,,,有客就同表妹唱k。。
之後阿媽call就搭的走lu.....
返到屋企d人都未返,,得細佬一個=-=
今晚老豆返唔怪得啦~~
今日冇去做物理治療
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]