2006-07-28
今朝11點起身,頭痛=-= 屋企又冇人......點幾表弟黎左,之後7+*都返埋黎....之後同佢地打機,打牌,,,,賭錢/.\輸死人咩 今晚自己食自己,不過唔係自己煮就得啦,哈.........
今朝11點起身,頭痛=-=
屋企又冇人......點幾表弟黎左,之後7+*都返埋黎....之後同佢地打機,打牌,,,,賭錢/.\輸死人咩
今晚自己食自己,不過唔係自己煮就得啦,哈.........
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]