.....................
今朝10點9起身~~~ 係屋企又冇野做....返學又返唔到,唉.....悶死人。 4點幾kaki,岑佢地黎左~~~~~~ 6點半佢地就走lu..... 今日食湯飯^^
今朝10點9起身~~~
係屋企又冇野做....返學又返唔到,唉.....悶死人。
4點幾kaki,岑佢地黎左~~~~~~
6點半佢地就走lu.....
今日食湯飯^^
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]