2006-08-06
今朝12點起身....之後阿媽同細佬出去食野,,,得阿媽自己返黎仲拎埋野食俾我食^^ 成日係到打機,,3點幾mum返工/.\ 唉....得自己係屋企,悶
今朝12點起身....之後阿媽同細佬出去食野,,,得阿媽自己返黎仲拎埋野食俾我食^^
成日係到打機,,3點幾mum返工/.\
唉....得自己係屋企,悶
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]