覆診
今朝9點9起身,,本身9點半要起~~不過眼訓^^ 同阿媽去醫院...等照x光,,,照完見醫生,痛.......要我做多d屈膝既運動/.\" 見完去拎藥,又等,,整係止痛藥都要等=-=..拎完自己返屋企,阿媽又打波lu~~ 好熱=-=返到屋企沖涼,,訓下覺咁。。 訓醒都7點^^.....打機,,阿媽今日唔係到,,細佬又煮飯lu~~ end
今朝9點9起身,,本身9點半要起~~不過眼訓^^
同阿媽去醫院...等照x光,,,照完見醫生,痛.......要我做多d屈膝既運動/.\"
見完去拎藥,又等,,整係止痛藥都要等=-=..拎完自己返屋企,阿媽又打波lu~~
好熱=-=返到屋企沖涼,,訓下覺咁。。
訓醒都7點^^.....打機,,阿媽今日唔係到,,細佬又煮飯lu~~
end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]