|
琴晚鼻敏感訓唔到/.\
今朝唔願起身,一起身鼻又紅,眼又腫....=-=”””之後滴眼藥水,搭9落去搭的返學∼∼
中文“中中”下,悶,眼訓...11點半先放/.\同吳小姐食m記...食完都搭11=-=
返去end遲左but冇事^^
好眼訓,真係好眼訓=.-
dict同講書...日日都dict/.\
點十就放lu∼∼放左搵阿鳳拎野,拎完就走lu。
去搵mum睇佢地打波,跟住同佢地食野行陣咁。。
返兆康買餸之後返屋企lu∼∼∼
好餓唔食飯lu,今晚食湯飯...
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |