|
今朝返學...中文小組討論,悶~~不過有d新意
eng12點3,4先開始/.\"
"黑衣"俾華叔串,哈哈........
2點放,,落地下..........之後kaki黎左,就陪我去醫院做物理治療,我好叻呀!!!heehee.....
4點唔知搭幾走得~~我就返兆康搵媽媽+細佬食野^^
之後搭巴士出荃灣,,搵媽媽fd's佢地係英國返黎住幾日。。同mum fd's的小魔玩,影相,,食kfc~~
9點幾腳好攰...so就搭巴士返屋企~~
10點9返到.....好攰
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |