2006-08-10
琴晚12點幾俾行雷嘈哂,cc又震震震震.....=-="今朝唔願起身,出兆康搭的返學.... 中文係咁做野...=-=聽日小組討論=.- lunch同岑台竹食。。。 之後返英文,又dict../.\" 放左同岑行行行....去到新墟見到岑媽咁佢就走lu~~~我就搭車返屋企lu~~ 3點9返到屋企冇人-.-今晚mum返學..... 聽日又黎喇...物理治療><"
琴晚12點幾俾行雷嘈哂,cc又震震震震.....=-="今朝唔願起身,出兆康搭的返學....
中文係咁做野...=-=聽日小組討論=.-
lunch同岑台竹食。。。
之後返英文,又dict../.\"
放左同岑行行行....去到新墟見到岑媽咁佢就走lu~~~我就搭車返屋企lu~~
3點9返到屋企冇人-.-今晚mum返學.....
聽日又黎喇...物理治療><"
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]