=.-
今朝10點幾媽咪一早起身返工嘈雪me咁就起身lu~~細佬醒左又出街=-=尋晚返黎,e家成日出去玩/.\潤我=.=成日出街...... 屋企又一條友 又成日對住部腦,悶....做下中文,做左識果d=好小^^"" 夜晚又食麵
今朝10點幾媽咪一早起身返工嘈雪me咁就起身lu~~細佬醒左又出街=-=尋晚返黎,e家成日出去玩/.\潤我=.=成日出街......
屋企又一條友
又成日對住部腦,悶....做下中文,做左識果d=好小^^""
夜晚又食麵
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]