物理治療^^
今朝9點起身...屋企又空無一人=-=又訓唔返,,打機..... 點幾阿媽買左野食返黎,cheese cake^^ 3點幾搭的去醫院lu..自己=-= 屈腳,,痛..忍..哈~~我又忍到wo...勁呀!!!but嗌左幾次有小小喉嚨痛/,\ 4點半多d走得...行返兆康搵媽咪食野,食完搵妍拎幾本書。 拎完就走lu~~~返屋企,細佬又唔知幾時返左黎-0- do homework...gd!! end
今朝9點起身...屋企又空無一人=-=又訓唔返,,打機.....
點幾阿媽買左野食返黎,cheese cake^^
3點幾搭的去醫院lu..自己=-=
屈腳,,痛..忍..哈~~我又忍到wo...勁呀!!!but嗌左幾次有小小喉嚨痛/,\
4點半多d走得...行返兆康搵媽咪食野,食完搵妍拎幾本書。
拎完就走lu~~~返屋企,細佬又唔知幾時返左黎-0-
do homework...gd!!
end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]