唔洗返學>.^
今日12點起身,自己整野食....打下機~~ 3點幾細佬先至起身,俾左佢玩...我就做下功課~~唔識-0-"" 做左成日得個吉=-= 今日有飯食唔洗成日食麵麵。end
今日12點起身,自己整野食....打下機~~
3點幾細佬先至起身,俾左佢玩...我就做下功課~~唔識-0-""
做左成日得個吉=-=
今日有飯食唔洗成日食麵麵。end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]