好痛
今日返學....都冇咩野 放學經典/.\ 返兆康食野,,食完去醫院做物理治療,,哇!!!都係唔講,好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀!!!!痛到喊...忍無可忍,,他媽的 我要堅強,堅持,唔放棄,你吹呀...忍得都要忍~~~我會返去打波
今日返學....都冇咩野
放學經典/.\
返兆康食野,,食完去醫院做物理治療,,哇!!!都係唔講,好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀好痛呀!!!!痛到喊...忍無可忍,,他媽的
我要堅強,堅持,唔放棄,你吹呀...忍得都要忍~~~我會返去打波
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]