好熱........
今日12點起身..睇tv,,做功課,,打一陣機。 3點出門口自己行去醫院做物理治療,,,,,,好熱!!!!!! 比之前好左好多^^屈腳都冇以前咁嚴重,,嗌得冇咁勁~~屈腳角度比以前多左^^ 今個禮拜已經唔洗食止痛藥,已經咁拈,,証明我得ge...哈哈!!!! 做完物理治療又好熱咁行返屋企.... 返到都已經好攰,好眼訓-0- 之後打機..今晚食飯盒咋... 星期二又做物理治療~~星期四就覆診~~
今日12點起身..睇tv,,做功課,,打一陣機。
3點出門口自己行去醫院做物理治療,,,,,,好熱!!!!!!
比之前好左好多^^屈腳都冇以前咁嚴重,,嗌得冇咁勁~~屈腳角度比以前多左^^
今個禮拜已經唔洗食止痛藥,已經咁拈,,証明我得ge...哈哈!!!!
做完物理治療又好熱咁行返屋企....
返到都已經好攰,好眼訓-0-
之後打機..今晚食飯盒咋...
星期二又做物理治療~~星期四就覆診~~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]