2006-08-17
今朝9點起身,係咁打電話,之後傾電話~~跟住就出門口lu... lo過黎兆康食野,食完就行去良田,,有得睇冇得打...整係"點"都開心^^ 點幾miss走左..得番佢地練/.\ 完左就同佢地去m記食野~~食完仲係到傾=-=眼訓!!!!! 之後同lo,可欣去neway唱k........=-=""""""" 唱完返歸....好熱/.\ 完
今朝9點起身,係咁打電話,之後傾電話~~跟住就出門口lu...
lo過黎兆康食野,食完就行去良田,,有得睇冇得打...整係"點"都開心^^
點幾miss走左..得番佢地練/.\
完左就同佢地去m記食野~~食完仲係到傾=-=眼訓!!!!!
之後同lo,可欣去neway唱k........=-="""""""
唱完返歸....好熱/.\
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]