2006-08-27
今朝11點媽媽起身嘈醒me,出mk飲茶,but唔去lu.......^^ 今日12點起身...打機~~ 晏晝做功課,,之後訓著左^^" 6點幾起身,打機咁。 the end
今朝11點媽媽起身嘈醒me,出mk飲茶,but唔去lu.......^^
今日12點起身...打機~~
晏晝做功課,,之後訓著左^^"
6點幾起身,打機咁。
the end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]