熱
今日訓到好晏...好彩mum叫醒me食lunch,,肚餓。 同mum落去等dad架車接我地去洪水橋食野~~^^ 食完dad就走lu.....我就同mum去新墟逛逛,,好熱!!!! 行到咁上下,搭k51返兆康買野食,,正!!!! 好熱咁行返家....返到去沖涼,好熱好熱好熱~~~~ online~睇下tv。。 9月12日做磁力共震!!
今日訓到好晏...好彩mum叫醒me食lunch,,肚餓。
同mum落去等dad架車接我地去洪水橋食野~~^^
食完dad就走lu.....我就同mum去新墟逛逛,,好熱!!!!
行到咁上下,搭k51返兆康買野食,,正!!!!
好熱咁行返家....返到去沖涼,好熱好熱好熱~~~~
online~睇下tv。。
9月12日做磁力共震!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]