剪頭髮
今朝12點睇陣tv..先起身,online~~ 阿媽出左去打波.... 自己打陣機,就換3333出去剪髮~舒服哂。 之後搭506返屯門搵媽媽食野...同埋d 姨食野.......食完就同媽返兆康買野~~返歸。 返到屋企working,online。 完
今朝12點睇陣tv..先起身,online~~
阿媽出左去打波....
自己打陣機,就換3333出去剪髮~舒服哂。
之後搭506返屯門搵媽媽食野...同埋d 姨食野.......食完就同媽返兆康買野~~返歸。
返到屋企working,online。
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]