2006-09-10
尋晚2點訓....今朝10點幾起左身,,頭痛又訓唔番,又好凍啵/.\"""起左身冇野做就do homework... 11點online~~仲係好凍 4點幾眼訓,,去左訓覺~~ 6點幾先起身,,沖涼,,好凍/.\ 之後又倣下功課....跟住online。 等細佬煮飯俾我食,keke....^^
尋晚2點訓....今朝10點幾起左身,,頭痛又訓唔番,又好凍啵/.\"""起左身冇野做就do homework...
11點online~~仲係好凍
4點幾眼訓,,去左訓覺~~
6點幾先起身,,沖涼,,好凍/.\
之後又倣下功課....跟住online。
等細佬煮飯俾我食,keke....^^
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]