今朝6點9起身....7點幾出門口~~係兆康搭的....司機好賤呀!!!挑挑挑....
返到去上401..之後gpa做左科長~~
ts係咁傾計..都冇野做,,打鐘仲以為食飯~~太掛念我們的4c...
math派筆記~~too gd以後唔洗帶本"死人"筆記。
chin冇咩野~~~lunch同kaki,岑 and得意...一齊係學校食飯,,好過尋日^^
phy差唔多個個都冇帶書~~係到傾計,,,都有講下數咁..model 林,,哈哈!!!
eng上506最遲個個...照舊with sham坐最前^^肥欣悶死lu~~
放遲左...之後同kaki,岑,得意and wing yan行行行...之後話走lu。
5點返到家...沖涼,,好肚餓^^""好眼訓^^""""