|
今日12點就起身online....同lo玩,傾~~
2點幾就出門口lu~~行出去,,lo岩岩好到,搭西鐵1個站屯門...落左車行去食野係咁行樓梯=.-"""
食完行下市中心,再去何幅堂,再返新墟m記....行死/.\
d人黎哂就分開買野,同lo,微係惠康買野.....
之後再搵返d人就等車去咖啡灣lu~~
去到就係到玩...有d陪我玩,有d去打波/.\
開爐都係要人地幫下手(事不關己 )之後燒得野食lu~~
燒到咁上下,佢地又打波,整得我睇爐....之後有人性果d返黎陪我玩^^
又燒得7788,成班坐哂係到,玩...之後隔離果邊,有個女人就黎同我地睇相..........=-=
人地走左喇...佢地仲係到傾。
之後成班落沙灘,唔見左個波 ...點知其實look左人地到=.-
佢地又打波喇....我都有打,係咁避咁解....
11點半我,lo,微,彩娟就搭車走lu。。
我,lo同微搭K51....兆康同lo落,去ok買野飲。
到路口就走lu...搭的返入去。
返到屋企,沖涼,一落床
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |