=.-
尋晚就訓既時候,行雷閃電-.-不過都訓得著,不過開左冷氣訓覺都好熱/.\ 今日12點起身,屋企成日無人..打機~~做功課...成日都係咁過,好悶。。 要快d做哂d功課先!!!
尋晚就訓既時候,行雷閃電-.-不過都訓得著,不過開左冷氣訓覺都好熱/.\
今日12點起身,屋企成日無人..打機~~做功課...成日都係咁過,好悶。。
要快d做哂d功課先!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]