|
7+* happy birhday!!!
今朝佢一早6點起身/.\去海洋公圍wo~~
我就訓again。12點起身,,睇tv,做功課...
點幾mum起身lu..出街with her~~搭的出市中心行,,去食野,,之後去買書,見到阿妍^^
買完就搭bus去屯門醫院..行到去岩岩好。
做物理治療,痛又有嗌...忍到震哂咁滯,,攰=.-
再去拎身份證,,食野,,買壽司今晚食,,hee....之後搭的返屋企lu~~
mum今晚出街/,\得自己一個
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |