練波
今朝6點半起身好凍.... 同妍佢地搭的,,佢地當早呀...一齊返囉~~ 返到去眼訓.....上堂悶到個個訓哂=-= lunch台竹食,,,食完返去當值。。 eng go lt37..借書=-= math要補課,,but陶子搵我,,唔洗補課lu~~去搵miss...跟佢車去友愛~~唉....冇得打波,,郁小小都唔得=-= 6點走人,,之後去m記食野,,食完返屋企~~ do homework and online end
今朝6點半起身好凍....
同妍佢地搭的,,佢地當早呀...一齊返囉~~
返到去眼訓.....上堂悶到個個訓哂=-=
lunch台竹食,,,食完返去當值。。
eng go lt37..借書=-=
math要補課,,but陶子搵我,,唔洗補課lu~~去搵miss...跟佢車去友愛~~唉....冇得打波,,郁小小都唔得=-=
6點走人,,之後去m記食野,,食完返屋企~~
do homework and online
end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]