|
尋晚好早就訓喇...but今朝都唔想起身^^""
今朝搭的..返到去401派相~~冇耐eng係502上,,zzz....
之後落401上math,,悶...暑假教過唔記得哂lu,,明d唔明d
小息拎$$$.....完左返上去又math,,做數。
圖傳畫野....眼訓~~悶死/.\
lunch係學校食。。唔洗排隊..不過又上401拎bag,,又落返一樓上ts...
唔記得有咩做過..悶,,之後叫me and sham上401拎簿,,做homework...
之後cit......補課補到5點幾,,走人~~
去卓爾居搵kaki佢地~~之後去惠康買野,,岑就接妹妹。。
買完就上岑家。。上到去鋤d,,7點in同學就走lu~~
kaki同岑整啫喱~~我,wing yan同岑妹睇電視....我的腳,,咁就發脾氣~~me
聽日既打邊爐改左煮飯仔...諗食咩餸..有幾多人咁~~~
8點幾閃lu~~搭輕鐵再轉的..
返到家沖涼,食飯
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |