My fdS^^
我冇野唔開心.....唔洗擔心~~打波係好開心....我唔會再比自己受傷。 我只怕冇得再打我中意既籃球~~做手術我好驚..我最驚就返廠.....^^ 不過因為我相信一定會好返。。so努力讀書我就可以打波~~~i never give up thx my fds!!!!!
我冇野唔開心.....唔洗擔心~~打波係好開心....我唔會再比自己受傷。
我只怕冇得再打我中意既籃球~~做手術我好驚..我最驚就返廠.....^^
不過因為我相信一定會好返。。so努力讀書我就可以打波~~~i never give up
thx my fds!!!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]