2006-09-19
上堂好快過,,唔洗補課..but補cit測驗。 放左去kaki屋企玩~~~ 5點半走...遇到狗隻,,keke... 返到屋企沖涼,,食飯,,online~~ 完
上堂好快過,,唔洗補課..but補cit測驗。
放左去kaki屋企玩~~~
5點半走...遇到狗隻,,keke...
返到屋企沖涼,,食飯,,online~~
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]