2006-10-03
今日冇補到英文就走左lu~~~ 去醫院做物理治療....要我跑步,,,又cheak返隻腳....攰死/.\ 返到屋企,,執野,食飯.,.,.,.眼訓... 完
今日冇補到英文就走左lu~~~
去醫院做物理治療....要我跑步,,,又cheak返隻腳....攰死/.\
返到屋企,,執野,食飯.,.,.,.眼訓...
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]