2006-09-27
今日同媽媽出去~~搵姑姐+超"凡"表妹!!! 差唔多2點媽咪打波..me就同表妹佢地行下街~~~ 陪表妹睇玩具....睇睇睇點知去睇電視=-=之後lee埋左,,佢又喊/.\真係煩...... 行到3點幾搭西鐵閃lu~~~ 返到屋企,做功課,,online~~~ 今晚食壽司~~~ 完
今日同媽媽出去~~搵姑姐+超"凡"表妹!!!
差唔多2點媽咪打波..me就同表妹佢地行下街~~~
陪表妹睇玩具....睇睇睇點知去睇電視=-=之後lee埋左,,佢又喊/.\真係煩......
行到3點幾搭西鐵閃lu~~~
返到屋企,做功課,,online~~~
今晚食壽司~~~
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]