2006-09-29
今朝當早......eng調左位/.\..math測驗,,唔識~~ 手繪畫畫畫...又悶=-="lunch同岑兩個人食/.\ ts齊齊訓zzz.....cit留到5點9到~~ 之後陪阿岑.....跟住同賢姐,,小云行去搭車。。 返到屋企食飯盒...online.. end
今朝當早......eng調左位/.\..math測驗,,唔識~~
手繪畫畫畫...又悶=-="lunch同岑兩個人食/.\
ts齊齊訓zzz.....cit留到5點9到~~
之後陪阿岑.....跟住同賢姐,,小云行去搭車。。
返到屋企食飯盒...online..
end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]