|
今日餓死喇~~~朝早食左個西餅出門口......
上堂悶到死...週會仲悶/.\
pe唔想上~~當冇帶3
lunch食左個包咋...餓親肚仔/.\.a grape練波,,好慘慘慘慘冇得食野(佢地)....因為係籃球一份子應該同佢地一樣,,but miss比啵,,keke...
之後都好悶....zzz......chin補課,,測驗.......岩岩合格..add o!!!/.\
放左..到練波b,c grape,,,我..幫手嗌=-=
6點幾走得.搭bus返屋企,,,好攰好攰,,好眼訓.
返到家,,媽媽又不在家,,自己整麵食....唉~~
end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |