2006-10-10
都係好普通咁過.... lunch得我同岑,,,之後當值~~~ 放學唔洗補eng,,即走去醫院做物理治療.,.,..做哂好眼訓,,好攰/.\ 返兆康搵媽媽食野.食完返歸..... 完
都係好普通咁過....
lunch得我同岑,,,之後當值~~~
放學唔洗補eng,,即走去醫院做物理治療.,.,..做哂好眼訓,,好攰/.\
返兆康搵媽媽食野.食完返歸.....
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]