|
今朝差d遲到......
一早返到去阿鳳太好人了..^^
上堂隻眼合下合下...cit今日放好早..bc中秋~~4點8走得....搭bus返屋企~~返到去沖涼,,換3333........好急咁-0-
出到去荃灣塞車\./.....8點幾到左西貢,,再搭的入阿婆到~~~8點半岩岩好睇電視^^....唔明佢講咩/.\
食飯...9點幾差唔多10點出去搭bus返yuen long.......轉車再轉車,,,頭都暈埋~~自己都係唔去返到去..搭的返歸~~~~
返到去頭痛關係..一早訓左-0-
end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |