勤力既星期日^^
今朝10點幾起身,,係到做數...12點幾online~~ 之後又閉關溫下書。 夜晚同細佬,,煮麵食~~又溫左ddd 完
今朝10點幾起身,,係到做數...12點幾online~~
之後又閉關溫下書。
夜晚同細佬,,煮麵食~~又溫左ddd
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]