2006-10-09
今朝妍佢地當早,,同佢地搭的返去... 上堂攰死..合下合下=.- lunch天陰陰咁...係學校食,,之後當值......^^ math3點4補到4點4一個鐘.....攰/.\ 放左走人,,去睇佢地練波,,唉.......比賽,,唉........ 上車有點兒攰,,合左陣^^"" 返到屋企,,執野,do homework>.^ end
今朝妍佢地當早,,同佢地搭的返去...
上堂攰死..合下合下=.-
lunch天陰陰咁...係學校食,,之後當值......^^
math3點4補到4點4一個鐘.....攰/.\
放左走人,,去睇佢地練波,,唉.......比賽,,唉........
上車有點兒攰,,合左陣^^""
返到屋企,,執野,do homework>.^
end
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]