2006-10-02
今日阿媽晏晝出左去,,,夜晚返工...so表姐同表弟特登黎打牌....^^ 有進步,,hee~~~~ 本身6點幾佢地就走..帶多圈就差唔多7點先走。 夜晚同弟弟又食自己....... 完
今日阿媽晏晝出左去,,,夜晚返工...so表姐同表弟特登黎打牌....^^
有進步,,hee~~~~
本身6點幾佢地就走..帶多圈就差唔多7點先走。
夜晚同弟弟又食自己.......
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]