2006-09-20
今日5個搭的,,好逼=-= 上堂好眼訓............pe堂仲悶,,超~~~ lunch係學校食.....eng默書唔識 chin補課4點放~~ 去蝴蝶練波,,射下波啦..傾下計~~~lo5點走左...個場我睇,,悶死,,又煩\./ 6點幾走人..去兆禧搭614P~~肚餓,,練完波冇食野..... 返到屋企沖涼,,做功課,,等食飯,........餓死~之前online 完
今日5個搭的,,好逼=-=
上堂好眼訓............pe堂仲悶,,超~~~
lunch係學校食.....eng默書唔識
chin補課4點放~~
去蝴蝶練波,,射下波啦..傾下計~~~lo5點走左...個場我睇,,悶死,,又煩\./
6點幾走人..去兆禧搭614P~~肚餓,,練完波冇食野.....
返到屋企沖涼,,做功課,,等食飯,........餓死~之前online
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]