做物理治療
今朝11點9俾cc嘈醒...咁咪睇電視,,,打機。 12點幾阿媽同細佬出去食野,,and買野返黎俾我食^^ 食完訓左陣覺....3點換3同阿媽去醫院做物理治療~~痛!!!!!!!!! 之後返兆康食野,,搭的返屋企。。 聽日我返學喇^^其實上個禮拜都想返,,,不過之前冇e家咁好.....so聽日就返學喇
今朝11點9俾cc嘈醒...咁咪睇電視,,,打機。
12點幾阿媽同細佬出去食野,,and買野返黎俾我食^^
食完訓左陣覺....3點換3同阿媽去醫院做物理治療~~痛!!!!!!!!!
之後返兆康食野,,搭的返屋企。。
聽日我返學喇^^其實上個禮拜都想返,,,不過之前冇e家咁好.....so聽日就返學喇
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]