傷膝青年返學喇^^
今朝8點半起身and叫阿岑起身.... 差唔多9點先出門口...出到兆康都9點5=-=”咁就搭的∼∼ 補課都唔知做咩,同賢姐傾計,打機玩接龍,keekee...都有做阿sir個dd ge^^”” lunch同岑去台竹食..之後又返去上TS∼∼又打機^^ 放學落雨=-=同岑一把摭,逼死/.\ 返到屋企做電腦本野..未做哂^^”” 完
今朝8點半起身and叫阿岑起身....
差唔多9點先出門口...出到兆康都9點5=-=”咁就搭的∼∼
補課都唔知做咩,同賢姐傾計,打機玩接龍,keekee...都有做阿sir個dd ge^^””
lunch同岑去台竹食..之後又返去上TS∼∼又打機^^
放學落雨=-=同岑一把摭,逼死/.\
返到屋企做電腦本野..未做哂^^””
完
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]