| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 22 日 星期六 |
 | |
荷里活  |
今日好開心呀..~下晝本身同家燕出去旺角架..
去到鑽石山果陣家燕佢唔想去..之後行左去荷里活果到..~
漫無目的咁行..~本身以為會好悶架,,~不過都唔會
去左百佳到買壽司,之後又去左食kfc..!飽死
響kfc 果到望住人地開生日會...幾想入去食埋一份
咁岩果個生日既人叫做nicole wong...如果係nicole 魏就好喇..~哈哈~
我同家燕都有約定架..等我地20年之後..大家個仔女都有幾歲果陣..~
約返對方去參加自己仔女既生日會..哈哈~到時我一定要去參加..呵呵
食得好飽喔..之後去圖書館..~出荷里活果陣有一條電梯
飽過頭兩個走去行樓梯,一路行落去兩個人一邊傻笑..~
成條樓梯得我地兩個行,人地個個走去搭電梯..~
之後去到圖書館,點知家燕無帶圖書證..之後坐左一陣就走左喇..~
完
|
| 刊登時間︰2006-07-22 07:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yoyocc 於 2006-08-23 07:11 PM 發表:
我都係鍾意睇你呢個日記多d,
xanga果個都冇得留言既..
|
|