| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
| 腫*腫___]] |
^&** 回憶很遙遠 /.\=\+\- 感覺像卻真 * 親近 * 遙遠的你聽見嗎 ?/\\/\\\/
冇野..上面係貪玩打下出黎玩姐~大家唔好誤會我
今日考英文,我同琴日一樣著到腫腫咁番學.
不過茵茵都係著到><
英文個個都話d時間太小∼
不過個個都夠時間做∼真係無聊
之後考a.o.e
sci好難呀
我以經唔記得哂bun.bur啦
錯!錯!錯!
之後去食野野.點解昕.雲唔去呀??/.\??
sor宛!
話左同你食.又冇!
hapi∼
電燈謄好聽聽!!∼∼
h atE 訓教!!!
咩野都冇做過!
|
| time︰2007-01-09 07:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
茵茵 於 2007-01-09 08:52 PM 發表:
|
網主回覆
車~係我叫既~ Posted at 2007-01-10 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
詠 於 2007-01-09 08:13 PM 發表:
|
網主回覆
係呀...好正, 不過我都係鍾意被遺棄的公主多小小 Posted at 2007-01-10 12:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|