♥ 2 0 0 8 . 0 8 . 2 0
今日都係返林漢光上堂;;;
今日悶週琴日好多好多....-,-
唆...有HW要做....
而家唔多想返
都係琴日冇咁悶,,,開心D
但係係分組活動;;;
又係同肥仔一組
佢自己成日係到搞爛gag
一d都唔好笑...(但係佢自己講完就係咁笑==")
都唔知佢諗躂野...
希望天日唔係同佢一組...
夜晚7:00
同FD去游水...
游到9:00到...翻屋企=)
今日係表妹生日,
係到同佢講::::::::::
生日快樂牙!!!!!
♥ 2 0 0 8 . 0 8 . 1 9
今日;;;
返左中學上銜接課程
以為會好悶..
但其實都唔係好悶=]
同埋個MISS 都幾好人
但係有功課做- -
放學,,
去左FD屋企玩+去圖書館
THEN:::返耀安玩
玩到1915::::返屋企