♥ 2 0 0 8 . 7 . 2 4
今日;;
同糖糖出左MK=]
去影貼紙相
都 OK LA...
之後,,
再去旺中睇野
睇完就走左.
POST 相:
<自己整的*v*
不過不漂亮..
http://www.puricute.com/ <可以整相的=] 嘻`
♥ 2 0 0 8 . 7 . 2 2 - 2 0 0 8 . 7 . 2 3
琴日;;
ANNY B-DAY
ANNY 生日快樂牙!=]
冇同佢慶祝...SORRY
因為我琴日唔得閒...
揾日再補慶祝LA..
今日.
同表妹去左library
跟住再去新港城行左一陣
再去左我屋企玩
玩到6:00差唔多
落左去打波
7:45回家