◆ ` 2 0 0 8 . 9 . 2 3
好耐冇打qooza e+勁吾想返中學;我想返翻小學牙牙牙`!!!! 頭兩堂MATHS:::悶爆 -,- PTH: 勁憎個老師` Recess:冇左11分鐘(因為PTH老師) Eng: 唔係好悶=] IS: 超好玩=] Lunch::: 同牙珩去左食吉野家 閱讀堂:: 睇書 中文:::老師係咁講爛gag` xD 返學等放學```
♥ 2 0 0 8 . 0 9 . 1 3
14:15
同鄧鄧;珊 去左沙田`
之後佢地去左食野...
我就塔馬鐵去MK搵草草
點知自己搭錯車`- , -
買野,行街
16:18
去番沙田揾鄧鄧同珊
去影貼紙相`=)
18:00:::返歸歸`
中秋節快樂`!!