2:00,,
出 街 with 小 慧 =]
小 慧 請 了 我 吃 味 千 拉 麪 = ]
t h x 小 慧'
我 們 去 了 影 貼 紙 相
今 次 影 得 不 錯 呀 : )
想 走 人 的 時 候,
突 然
有 人 向 我 們 傳 福 音
她 傳 了 半 小 時
有 些 不 耐 煩 = ="
之 後,
返 馬 鞍 山 走 人 lo.
我 要 學 會 珍 惜 朋 友!!!!!!!!!!!!
慘..慘...慘..
因為影畢業相既時侯,,
靓靓姐姐企係我旁邊
發現她的頭髪
有好多好多頭皮...
THEN
靓靓姐姐同我講
我忍夠你
我都唔知點解...
是否我太心軟,所以要和你一起玩??