|
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| - |
分類: 未分類 |
2 0 0 8 年 5 月 1 9 日 星 期 一
Today ,
音樂堂:
ROSEMARY上 堂 食 野
之後,,
黃老師問我睇唔睇到
我話睇到
但我唔知我自己告ROSEMARY
係對或錯???
THEN
2:28
要默哀
AFTER THAT,,
有故事媽媽
祈禱時
有人放屁
仲要勁大聲WOR
明天校運會了,,
各位同學要加油AR!!!!
慧:
生日快樂!!!!
|
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
| - |
分類: 未分類 |
2 0 0 8 年 5 月 18 日 星 期 日
2:00
去了運動場跑歩
WITH:琳,,Rosemary,,文,,黃文康
跑完之後
累,so坐了一陣
點知
一起玩水
開心!!^^
then,
我和琳去了馬鞍山
行了一陣
之後,,便回家了
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | »
|